Vraagjes die vaak gesteld worden

  • Hebben jullie toffe uitjes?
    Ja.

  • Hoe kan ik jullie toffe uitjes reserveren?
    Via de activiteiten op onze website of per mail.

  • - Jullie uitjes zijn zo tof, kan ik deze ook met een kleinere groep spelen dan het minimum?
    Nu weten we wel dat onze uitjes tof zijn, dat hoef je niet elke keer te zeggen hoor, ☺maar onze activiteiten zijn ook met minder mensen te spelen. We proberen in dat geval een passende oplossing te zoeken of je betaalt de kosten van de minimale groepsgrootte.

  • Onze groep is groter dan het maximum aantal deelnemers, wat nu?
    Kies zelf uit de groep je favoriete mensen met wie je de activiteit het liefste speelt en deel het slechte nieuws mee aan de anderen. Grapje! Neem in dat geval even contact met ons op. Wij zoeken dan samen met je naar een passende oplossing.

  • Wij zijn met een groep, hebben jullie daarvoor een korting?
    Als aanbieder van groepsactiviteiten zijn al onze prijzen gebaseerd op groepen. Menen jullie echt dat jullie in aanmerking komen voor een korting, dan willen wij daar graag 17 goede redenen voor zien. Deze mag je mailen naar info@superdroogtilburg.nl. Deze redenen worden door ons 3 koppige-managementteam beoordeeld.

  • Wanneer is mijn reservering definitief?
    Nadat je via de website de juiste activiteiten hebt gekozen, ontvang je via de mail een offerte. Ben je akkoord met de offerte, dan kun je deze bevestigen. Pas nadat je hebt bevestigd is je boeking definitief.

  • Zijn de gemelde bedragen inclusief btw?
    Ja, alle bedragen op de website zijn inclusief btw.

  • Kan ik het aantal deelnemers wijzigen?
    Totdat je hebt bevestigd kan je wijzigingen doorgeven. Daarna ook nog, maar vanaf dat moment zitten er wel wijzigingskosten van € 7,50 aan verbonden. Totdat je hebt bevestigd kan je wijzigingen doorgeven. Daarna ook nog, maar dan zitten er wel wijzigingskosten van € 7,50 aan verbonden.

  • Ik zie nu een nog toffere activiteit, kan ik nog wijzigen?
    Dat ligt eraan wanneer 'nu' is. Zie vorige vraag.

  • Wat gebeurt er met mijn buitenactiviteit als het slecht weer is?
    Dan loopt alles letterlijk en figuurlijk in het water. Mocht het echt heel erg weer worden, dan delen we vooraf zwemvesten uit. Ehm, en nu even serieus. Neem in dat geval z.s.m. contact met ons op. Waar mogelijk kunnen we (tegen een meerprijs) de activiteit verplaatsen naar een binnen-locatie of omboeken voor een binnen-activiteit. Let op: dit is niet altijd mogelijk!

  • Hoe kunnen we jullie ons zuurverdiende geld overhandigen?
    Betalen kan je doen middels een bankoverschrijving. Alle details staan in de factuur die je van ons ontvangt.

  • Wanneer hebben jullie mijn zuurverdiende centen uiterlijk nodig?
    We maken bij boekingen een verschil tussen particuliere boekingen en zakelijke boekingen. Particulieren moeten minimaal een week voor de aanvang van het uitje betaald hebben. Heb je een zakelijk uitje geboekt, dan is achteraf betalen mogelijk. Sorry particuliertjes, de wereld is zwaar oneerlijk ☺.

  • Wanneer krijg ik van jullie een programma van mijn uitje?
    Je programma ontvang je meteen bij je offerte! Ben je het met het programma eens, dan kun je eenvoudig de offerte bevestigen en zetten wij alles voor je in gang.

  • De apocalypse nadert en nu moet ik annuleren, wat nu?
    Wat fijn dat je op dit moment toch nog aan het annuleren van je uitje denkt. Indien je de reservering in zijn geheel wilt annuleren kan dit tot 14 dagen voor aanvang van uw programma en worden eenmalig €30,- annuleringskosten in rekening gebracht. Bij annulering 14 tot 7 dagen voor aanvang; brengen we 50% van de arrangementsprijs in rekening. Wanneer je binnen 7 dagen of later voor aanvang van het programma je reservering annuleert, brengen we 100% van de arrangementsprijs in rekening.

  • HELP! Er is nood op de dag zelf, wat nu?
    Bel snel de spoeddiensten op 112. Ik herhaal 1-1-2. Heeft het niet zo'n spoed, maar wil je toch even je ei kwijt, bel dan naar het mobiele nummer van SuperDroog op 06 48 14 14 16. Blijf kalm en praat rustig ☺.

  • Wat gebeurt er als ik te laat ben voor een activiteit?
    Neem in dit geval altijd even contact met ons op. Helaas hebben we geen andere keuze dan dit in te korten op de activiteit zelf. Als het echt heel veel later wordt, kan het zomaar zijn dat de activiteit komt te vervallen. Dat is niet leuk, maar helaas is daar niets aan te doen.

  • Mogen kinderen gratis meedoen met een activiteit?
    Kinderen tot 3 jaar en 278 dagen oud mogen gratis deelnemen aan activiteiten waar geen leeftijdsgrens geldt. Weet je wat? Omdat we de moeilijkste niet zijn ronden we het naar boven af. Kinderen tot 4 jaar mogen gratis mee doen! Jottem! Vertel het voort!!
  • Bezoekadressen

    Poolcentrum 4 Friends
    Koestraat 144
    5014 EG Tilburg

    Locks & Keys
    Besterdring 225A
    5014 HK Tilburg
    Algemene voorwaarden





    0